Centrum pomoci
Doprava a platba

Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?

+ -

V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní tvojej objednávky skladom, bude ti odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní tvojej platby (v prípade dobierky platí to isté).

V prípade, že tovar (časť tovaru) nebol pri objednaní skladom, odošleme ti ho v termíne, ktorý bol v čase objednania uvedený pri danom type výrobku priamo na našom e-shope. Dostupnosť nájdeš aj v Potvrdení tvojej objednávky, ktoré ti príde na email.

Doba dodania v rámci SR: 2-3 pracovné dni

  • Kuriér DPD
  • Kuriér GLS
  • Zásielkovňa


Poznámka
Dodanie je ovplyvňované aktuálnou pandemickou situáciou a vyťaženosťou prepravných spoločností.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

+ -

Vyexpedovanie tovaru tivždy potvrdíme e-mailom, v ktorom nájdeš aj sledovacie číslo tvojej zásielky, aby si bol informovaní, kde sa práve nachádza. 

Zásielku môžeš sledovať po zadaní tvojho sledovacieho čísla:

https://www.dpd.com/tracking_sk/

https://www.zasielkovna.sk/vyhledavani

Do akých krajín doručujete vaše výrobky?

+ -

Tovar doručujeme do celého sveta. Pre objednávku do zahraničia použi prosím náš e-shop www.barebarics.com,  pre doručenie do Českej republiky www.barebarics.cz, pre doručenie do nemecky hovoriacich krajín www.barebarics.de.

Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

+ -

Online platbou s kreditnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay. (0 €)

Bankový prevodom (0 €)

Dobierkou

Ako postupovať v prípade problémov s platbou?

+ -

Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením za tvoju objednávku, kontaktuj nás prosím emailom na info@barebarics.sk

V prípade, že tvoja platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné si zadávať objednávku nanovo. Po kontaktovaní na náš e-mail ti vieme opätovne preposlať platobné údaje (aj v prípade online platby). Vieš si takto prípadne aj zmeniť spôsob platby za tvoju objednávku.