Centrum pomoci
Objednávka
Ostatné témy
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
+ -V prípade, že v objednávke požaduješ uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktuj nás prosím na náš e-mail info@barebarics.sk.
Do predmetu mailu prosím uveď „Zmena objednávky číslo ….“
Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky, preto nás prosím kontaktuj čím skôr.
Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?
+ -V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktuj so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@barebarics.sk.
Do predmetu mailu prosím uveď „Storno objednávky číslo ….“
Ako môžem objednávku stornovať?
+ -V prípade, že si sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodol tvoju objednávku stornovať, napíš nám tvoju požiadavku čím skôr na email info@barebarics.sk.
Do predmetu správy prosím uveď text „Storno objednávky číslo ….”
Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky, preto nás kontaktuj čo najskôr.
Ako môžem zadať objednávku?
+ -Objednávku môžeš vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:
www.barebarics.com (anglicky - po celom svete)
www.barebarics.sk (Slovenská republika)
www.barebarics.cz (Česká republika)
www.barebarics.de (Nemecko).
Pri zadávaní objednávky sa môžeš alebo nemusíš zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získaš prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžeš sledovať prihlásením sa do svojho účtu.
Po zadaní objednávky ti vždy pošleme potvrdenie o objednávke na tvoj e-mail.