Centrum pomoci
Objednávka

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

+ -

V prípade, že v objednávke požaduješ uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktuj nás prosím na náš e-mail info@barebarics.sk.

Do predmetu mailu prosím uveď „Zmena objednávky číslo ….“

Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky, preto nás prosím kontaktuj čím skôr.

Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

+ -

V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktuj so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@barebarics.sk.



Do predmetu mailu prosím uveď „Storno objednávky číslo ….“

Ako môžem objednávku stornovať?

+ -

V prípade, že si sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodol tvoju objednávku stornovať, napíš nám tvoju požiadavku čím skôr na email info@barebarics.sk.

Do predmetu správy prosím uveď text „Storno objednávky číslo ….”

Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky, preto nás kontaktuj čo najskôr.

Ako môžem zadať objednávku?

+ -

Objednávku môžeš vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:

www.barebarics.com (anglicky - po celom svete)

www.barebarics.sk (Slovenská republika)

www.barebarics.cz (Česká republika)

www.barebarics.de (Nemecko).

Pri zadávaní objednávky sa môžeš alebo nemusíš zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získaš prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžeš sledovať prihlásením sa do svojho účtu.

Po zadaní objednávky ti vždy pošleme potvrdenie o objednávke na tvoj e-mail.