Centrum pomoci
Vrátenia a reklamácie
Ostatné témy
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
+ -Vrátenie zakúpeného výrobku môžete vykonať do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky so zakúpeným tovarom. Platí pre krajiny EÚ a USA.
Vrátenie tovaru uskutočníte kliknutím na tento odkaz.
Po splnení podmienok Vám vrátime peniaze do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia tovaru k nám, a to na účet uvedený v PDF dokumente s názvom Odstúpenie od zmluvy.
Prevzatie vráteného tovaru Vám potvrdíme emailom (tovar musí spĺňať všetky požiadavky).
Viac informácii k vráteniu tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach v bode 6.6.
Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?
+ -Suma za poštovné v rámci vrátenia alebo reklamácie tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho, tak ako je uvedené v našich Obchodných podmienkach. Pokiaľ nie je uvedené inak.
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?
+ -Pre rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie, prosím, klikni na tento odkaz.
Prosím, aby si vytvorený PDF dokument s názvom Reklamačný formulár priložil k očistenému reklamovanému tovaru a zasla ho spolu s faktúrou k nám na adresu:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
❗ Do krabice s reklamovaným tovarom, prosím, prilož:
- Faktúru (doklad o zakúpení) a
- PDF dokument s názvom Reklamačný formulár, ktorý sa automaticky vytvorí zadaním údajov v procese Reklamácie tovaru.
Na základe správnosti vložených údajov a dodržania podmienok reklamácie bude tvoja reklamácia registrovaná v našej spoločnosti.
V prípade reklamácie nám, prosím, tovar zasielaj vždy vo vyčistenom stave. K reklamácii tovaru nájdeš všetky potrebné informácie aj v našich Obchodných podmienkach v bode 7. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácií nás, prosím, vždy vopred kontaktuj na náš e-mail reklamacie@barebarics.com.
Upozornenie:
Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.
Uplatnenie reklamácie sa vzťahuje výlučne na tovar zakúpený prostredníctvom nášho e-shopu. V prípade tovaru zakúpeného u našich obchodných partnerov, prosím, kontaktuj priamo daného predajcu, u ktorého si realizoval nákup tovaru.